[iklan seketika]

Nov 23, 2013

warehouse sale:LEVI'S 21~24nov 2013

agaknya dah terlewat ke aku nk advertise sale ni.hihi.tapi still ada 1 day lagi..semalam sempat gak la aku singgah n rembat seluar kat situ.hihi..rasa dh bertahun kot x beli seluar.aku pegi sana pn time lunch hour.jumaat kan,ada la 2jam nk spend.but in fact sejam je dpt shopping sbb nk pegi balik space u8 tu pn amik masa 1 jam.hu
sampai2 aku round tempat lain dulu.aim mana 1 nk beli.pastu terus masuk warehouse sale tu..kat situ dia devide by size..aku pk lps pregnant ni agaknya dh semakin besar kot pinggang aku.huhu.terus pegi kat size 28..capai 2 helai yg bekenan,terus pegi fitting room.tgh2 Q,tetiba terfikir nk amik saiz 27,kot2 la kurus lg.haha..masuk fitting room,sah!saiz 28 longgar..bahahahaa..tgok saiz 27 ok.tapi kalo aku amik saiz 26 ok x agaknya sebab saiz 27 tu mcm sedap2 longgar pakai.pk malas nk masuk fitting room lg,aku rembat je saiz 27..pilih warna bekenan.huhu.1 amik warna blue jeans biasa tu.lg 1 warna light pink..ngeh3.nth aku pakai ke x.tp sebab harga dia rm49 je.tu yg aku amik..seluar jeans biasa tu after discount rm79..70% discount..boleh la nk beli.boleh sgggtttt..hihi.total rm128 SAHAJA.tambah baju2 yg luar tu,total damage rm192 utk 2 jeans LEVI'S,1 seluar slack ARCADIA,1 officewear JEEP aku,1 kemeja RAV laki aku..huhu.berbaloi2 kannnnn.sape sempat,jom pegi SPACE U8,shah alam!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]