[iklan seketika]

Nov 10, 2013

apa kaitan FIZO OMAR n ASAM PEDAS?

wiken kali ni melepak jugak la kt rmh.kalo x,wiken lepas2 ada je benda yg nak kena keluar..ponat eden.wiken ni aku dh bgtau laki awal2 x mo kua dh!so smlm dok rumah,dapat la ngemas rumah pape yg patut..basuh baju..oh,pg semalam sempat la dok tengok fizo omar tunang kt NLKO..hihi.pagi ni pulak tgok akad nikah dia..dh kawen dh fizo.aku ni bukan obses sgt pn dgn artis2 ni.artis je poonnn...kalo prof kaa..ilmuan ke,pendakwah ke..manfaat la jugak aku nk obses..hoho.tp fizo ni aku mcm tertarik sikit myb sebab nmpak dia cm baik jee.tgok pn mcm anak mak..hahah.tgok pn mcm x brp nk sosial kot.tadi pn kat NLKO kata fizo n mawar x pernah dating berdua.mesti berteman.hu..
tu cite fizo omar..skrg cite aku lak..pagi2 kol 7 td kami anak beranak kua p pasar tani putra height,nk breakfast sane.masa pregnant dulu almost every sunday p breakfast sana.hahhaa.ni br 1st time bwk anak skali..sempat la beli ikan jenahak..dh siap potong,sekilo rm36 kakak tu kata..aku amik 2 kelar je dh rm18+..mak aiii..mahai btol.ni laki aku la nk soh buat asam pedas!tiba2 pulak..haha.seingat aku la,since kawen ni baru kali ke 2 ke kali ke 3 aku masak asam pedas..bahaha.harap je org melaka!tapi sebab aku x brp minat asam pedas,tu aku slow nk masak asam pedas..laki aku pulak yg minat.dh tu dia merasa asam pedas yg mak mentua a.k.a mak aku buat je la..keh3..
ok,nk cite pasal fizo n asam pedas aku je..;p

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]