[iklan seketika]

Nov 27, 2013

PRORIDE absorber

smlm aku cuti..konon nak hantar anak pegi check up kat putrajaya..tapi malangnya kena balik tanpa belas kasihan sebab x ada appointment..hampehhhzzz.smlm dh call,tp x angkat pulopp..hangin3.malas nk cite lebih..kesimpulan ibu dh malas nk buat 4th month check up.tunggu 5th month je la.lgpn tgok kat buku tu 4th month x yah vaksin kan kan...
pastu alang2 dh kat putrajaya tu,pegi la pulak JPN nk amik birth cert insyirah.aritu baba dah buat,tp x bawa buku rawatan ibu n sijil kawen..dah kena tahan birth cert tu..tu yg baru nak amik semalam..naik turun tangga la aku ngendong insyirah sorg2.baba keje lak..pastu pegi bank nk settlekan 1 hal ni..ikut waze ingt nk pegi yg putrajaya je..tp nth cmne sampai ke seri kembangan ko bawa aku ye puan waze!anak dh bangun tido bangun tido..dah settle tu,plan nk ke workshop kat bangi terus nk tuka absorber kete.dh buat appointment.tp tgok gaya mam kecik dh x larat dlm kete.dok ngamuk2.last2 masuk BSP gak semata2 nk kne anto mam kecik kat babysitter..
sampai workshop pkul 3.30.tapi operate kete aku pkul 5..-.-" aku tuka absorber PRORIDE.(company jual absorber gak,tp pakai absorber jenama lain..keh3)..x pernah dengar pn b4 dis.isnin tu usha internet,jumpa proride ni.worth it jugak la sbb harga kilang.tgok pn mcm ramai dah guna n nmpak macam +ve feedback..sapa2 nk tgok tu try usha kat tenet la..company yg jual tu PRORICH..settle semua pkul 6.30pm..amik anak dh pkul 7+ fuhhh~ cuti yg sgt memenatkan!
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]