[iklan seketika]

Nov 14, 2013

insyirah nampak SOMETHING ke!

owhh..lupe nk tepek cerita semalam..mmg kene tepek sebab 1st moment terjadi kat insyirah..sememangnya semua dh tau yg baby kan boleh nmpak makhluk halus ni..semalam otw nak balik rumah singgah pasar malam.tengok jam,dah 6.50+..ok ke x nak kua bawa anak ni..pk2,keluar je la.lgpn nak beli kejap je pn..jln2 nmpak murtabak..nk beli la 1 ntok en.suami..tgh3 tunggu,azan pulak..aku mcm x sedap ati gak..dh la bwk baby,azan magrib pulop..nth mcmana tetiba insyirah tolak badan dia kebelakang,mcm nak dongak tgok atas..lepas tu terus nangis yg kuat.terkejut aku.aku pandang pkcik yg buat murtabak tu,pakcik tu pn pandang aku..huhu.aku pn cepat2 tutup muka dia kt dada aku x nk bg dia pandang mana2..lepas bayar,plan nk balik terus..tgok2 dia dh diam balik.ibu dia berusaha gak nak cari mkanan kat situ..wakakaa.x ptut c ptut..singgah je kt putu bambu,dia sambung balik nangis kuat.aku nk tgok mata dia pn x berani.tp perasan dia punya mata mmg pandang kat atas..aku dh cuak dh.terus pegi kete..sambil2 dia nangis tu,dia nak gak dongakkan kepala dia ke atas tp aku tahan..sampai kete baca ayat kursi,sapu2 muka dia..selawat banyak2...alhamdulillah dalam kete terus x nangis..mcm x ada apa2 berlaku.pandang aku senyum2 mcm biasa..aduhhh.risau ibu nak!nasib baik x melarat nangis dia..bila baba dia balik,ibu dok cerita pasal ni..baba kata mesti dia nampak 'makhluk pelaris' peniaga2 tu..huhu.wallahua'lam~ pengajaran untuk ibu,jgn bawa insyirah jalan2 time magrib dah!;p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]