[iklan seketika]

Nov 20, 2013

1st TOY insyirah

kecian la kalo jadi anak aku..wakakaka..sebenarnya since lahir aku x pernah lg belikan apa2 mainan utk insyirah.even bear segala bagai tu.x tau la nape aku cmx berminat nk beli..myb not for now sebab aku pk kalo aku beli mesti dia x pandai pn lagi nak main2.setakat gelak2 dok pandang ibu n baba dia.dok pegang2 raba2 jari jemari ibu dia sambil bf..huhu..tu je la setakat ni.hu..perkembangan terbaru insyirah:3M 2W,gusi dia dah gatal2 kot..asik dok masukkan jari dia dlm mulut sambil macam menekan2 gusi dia..memang skrg stage mulut dia banyaaakkk la air liur..haha.nk kata air liur meleleh kua,x jugak.tapi sebab dia masukkn jari dia kot,pastu x pandai nk control air liur.hahahhaaa..sudahnya ibu geram sgt,beli la getah yg ada air dalam dia tu..ni la 1st toy dia..hihi.konon nak soh dia gigit2..tapiii nak gigit cmno ibunya????pegang pn x pandai lagi..haha.ape la aku ni.last2 skrg dok terbiar je la benda alah tu..


"ibu x ada mainan lain kee.asik dok layan muvie ngn baba jee...." ;p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]