[iklan seketika]

Nov 28, 2013

PRELOVED dulang hantaran

ni aku nk share ngn sesapa yg tercari2 dulang hantaran..malas nak DIY but in the same time nak save budget..juga sesuai utk yg dah x ada masa nak buat dulang hantaran..ada ke??haha.actually ni dulang hantaran adik aku masa tunang aritu..pastu mak kata malas nak simpan so dia suruh aku jual kat sesapa yg berminat..ada ke agaknya org nak beli ek..hihi.aku tepek je la..kang kalo ada sesapa yg terjengah entry aku ni sila tolong panjang2 kan hasrat aku nk jual benda alah ni..=))
specification:
dulang besi dah siap hias
dulang berbentuk sampan gituwww~
tema warna: purple + cream
deco:boleh tengok dalam gambar
harga:sila PM @ naddib85@gmail.com (kasi murah2 aja sebab nk clearkan ruang rumah;p)
penghantaran: akan dibincangkan.kalo kat melaka/selangor/kl insyaAllah la boleh COD..tp extra money sikit..minyak dah naik oooo
bilangan dulang: 6
*sebangan pertanyaan sila PM kat email di atas..sekian.

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]