[iklan seketika]

Nov 6, 2013

misi pencarian BAR STOOL berakhir

lorat la ko nak ber'teaser'2 bagai kt previous entry tadi tu..wakakakaaaa..tgh keje ni.tp buat refreshment kejap..#alasan nak curi tulang la sebenarnya..cisss;p# sebenarnya aku dh berzaman2 cari bar stool yg..sejak cabinet kitchen aku tu siap.aku x tau la nape dulu susah beno la nk jumpa bar stool ni.tgok kat kedai2 perabot x jumpa2 pn.kat giant,tesco suma tadakk..last2 aku jumpa kt giant puncak jalil..tp x byk pilihan..ada 2 jenis..harga 1 tu rm80+,1 lagi rm180+ kot kalo x salah..warna pn x boleh pilih.ada merah n hitam..pastu cari kt giant lain yg x pernah masuk..pon x ada..setakat ni jumpa kt giant puncak jalil tu je .
Last2 decide nk pegi kt taman equine..sebab perasan situ byk kedai perabot.mane tau,select 1 kedai ni,terus jumpa n banyak pilihan.hihi.dari rm80+ sampai rm120..dorg nk clearkan stock.so jual murah2 je.ada 1 tu dia nk jual rm120,last kopek..dh berabuk la..tp kalo lap mmg cun balik kot.harga kt tempat lain kalo baru rm300++ aku cakap koooo....huhu.hubby dh bekenan.aku pn bekenan gk la sebab rugi x amik.org ingt beli mahal,tp murah je.hikhikhik..tp malangnya sebab ada 1 warna hitam n 1lagi kaca lutsinar.aku nak dua..x best la kalo warna lain2..last2 aku decide amik yg ini.tp aku cakap kt aunty tu aku survey tempat lan dulu..mmg ternyata kedai aunty tu paling murah.aku masuk valencia kt taman equine tu,kt luar terpampangla 'PENGHABISAN STOK'..bila masuk tgok bar stool yg sama mcm aku nk amik tu,kat tag dia harga rm285!!!mak datookkk nenek sedara jiran sebelah rumah!mahal gilee.aku sje tanya boleh kasi berapa..dia kata rm250 cmtu..timaseh je la..aku terus blah..
So aku pn dengan rasa gumbira n senang hati beli bar stool putih ni bersesuaian ngn tema dapur aku.hihi..rasa lega sgt sebab dh beli..oh ye,rmh kami x beli dining table lg..tu beria nak cari bar stool sbb buat masa ni nk makan kat bar je dlu.duduk dua org je kan..eh,bertiga!tp chikenit tu x pandai makan lg hihi.ni la bar stool aku...^.^ comei x comei x...;p

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]