[iklan seketika]

Nov 12, 2013

baju baby rm5~rm8 @plaza alam sentral

tadi ke plaza alam sentral shah alam,boleh pulak terjumpa baju baby murah2 kt the store dalam tu..dah la cantik2..brand ANAKKU n DISNEY.x payah pergi warehouse sale pn x pe.beli kat sini je.sesak pn x sesak..huhu.plg murah longgokan baju range rm5~rm8..mmg aku dok melekat kt situ je la kan.wakakakaa.ada gak longgokan range harga rm15 n above..tp kalo aku,dh letak harga murah,bek pilih yg plg murah.janji pandai cari baju yg cantik2.hu.aku nk beli byk,tp memandangkan ada benda lain lg yg patut beli n aku br je beli baju insyirah 2 minggu lepas tru online,maka aku TERPAKSA beli 3 helai je..tu pn rm18 je..murah kn..murah kan..material kain pn bagus je.dh name pn brand anakku n disney,tau2 je la kain dia..oleh itu.....mari serbu plaza alam sentral!tapi aku x tau la sampai bila sale dia tu..start bila pn aku x tau.tadi rushing x pandang kiri kanan pn..hik3.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]