[iklan seketika]

Nov 16, 2013

akhirnya langsir BAAGUS tergantung jua

at last ada gak masa dan kerajinan nak jahit bawah kain langsir ni..huhu.aku beli seminggu b4 deliver baby..bersemangat waja mak buyong dok round2 cari brg utk rumah baru (sekarang rumah dah x brp nak baru..;p). last2 anak umo 3+ bulan baru nk pasang..hu.b4 this?aku selitkan je langsir lama kat celah2 grill tu.so dapat la tutup bahagian bawah.atas kalo org panjat dari luar mmg nmpak la kat dalam..hee.mula2 aku x plan pn nk beli langsir ni sebab plan nak jahit sendiri je..tapi tgh2 round kat puchong tu,tersinggah gak kedai BAAGUS ni kat shop lot area IOI Mall tu..tgok langsir ni tgh promotion..1 tingkap besar rm199 kalo x salah.discount 50~70%.pk2 mcm terasa malas je nak jahit langsir kata master bedroom aku pn rembat la utk 1 tingkap je.hall n 2 bilik lain dah siap jahit dah..ni la rupanya after gantung n bila masuk cahaya..mmg tepat pilihan aku amik warna teal..bilik jadi redup n sejuk je.hihi..

yg wayar terjojol tu konon nk install aircond,tp x beli2 pn lg.huhu..masa buat wiring before masuk rumah dulu,suruh wak tu prepare utk aircond n water heater sekali.lps ni x yah nak tebuk2 lg..=)) by the way,BAAGUS CURTAIN dah start end year sale harini..16/11~31/12.sape2 nk beli blind curtain pn byk je pilihan..blind curtain yg aku beli dlm entry ni,rm99 je..huhu.harga asal rm300++..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]