[iklan seketika]

Jul 20, 2014

sabtu terakhir before balik raya di kampung

wiken ni wiken last before kitorg balik kg..next wiken dh kat kg dh..huhu.so aku kena settlekan semua preparation yg still pending by this week..so semalam,sabtu aku perjuangkan tenaga utk siapkn langsir kat hall.hihi.pagi2 lepas subuh aku rempit menjahit mana yg tinggal,pastu terus tebuk lubang utk buat eyelet..pastu terus bukak langsir lama,replace langsir baru..yipeee..sempat la lagi dok sedut sawang2 kat dinding,belakang langsir..*done.dh settle dh buang sawang.hee* pasal langsir je amik masa separuh hari..ngam2 azan zohor,semua settle..nsbaik anak tido.pastu baba kena jaga smpai baba ngamuk2 kat ibu gak la sebab anak nk kat ibu,tp ibu bz.hahahaha.tabahlaa baba....
pastu kemas pape patut..settle,terus beranjak ke next project iaitu organize atas meja yg sarat dengan wayar2 unifi..skrg dh kemas je atas meja tu.hahah.lega mata memandang.tp next entry la aku cite detail..huhu
mari tunjuk langsir simple aku!heee.aku buat 2 layer jahit sekali..senang.sekali jalan.hahah

mari tengok meja aku before organise..


ok,last picture,mari tgok biskut raya yg aku dh makan utk 1 hari je.haha.gian tahun lepas tgh pantang,kena control makan,x dapat nk makan biskut raya,so tahun ni belum raya lagi dh bedal biskut raya.nsbaik murah je ni.beli 1 ni je kat tesco,rm11.99 je!ok la nk makan2 before raya.sedap pn sedap gak!berbaloi la beli.kalo jumpa lagi,nk gak beli byk2.hahahaa

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. waaa...terer nye buat langsir sendiri...boleh lh g raya eh...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yani!nnt mai la rumah,x jauh mana pn kan..kalo jalan kaki pn paling2 sejam boleh sampai gak..hihi

      Delete

[iklan seketika]