[iklan seketika]

Jul 28, 2014

Berat dari 47kg -->44kg -->40kg!

aishhh.dh mcm sakit lak aku ni..cuak pn cuak..huhu..turun btol berat aku,masa bujang berat 47kg..pastu dh bf anak,berat turun 44kg..smlm last pose,aku timbang 40kg kauuuuu!!!!no wonder la mcm nk terbang je aku kena tolak angin.hahaha..nk duduk kat lantai pn rasa sakit je punggung sebab x do lomak nk support jd pengalas..keh3.kena berusaha makan lebih banyak utk naikkn berat badan dan juga saiz badan..dh kerempeng sgg dh aku ni...-.-"

by the way,alhaldullillah dh sehari beraya..tamat dh bulan ramadhan dengan jayanya..ada 2perkara yg aku rasa berjaya...;p

1:berjaya sebab x tinggal pose atas sebab nk menyusukan anak!huhu..*tinggal sebab period ade la...hee. even badan aku dh susut bebebor,tp selagi aku x rasa aku ni sakit,aku just proceed je..x mengancam tubuh or nyawa aku dan baby pn.

2:.production x merundum!masa utk mengepam sama je mcm hari2 sebelum..pkul 10am + 3pm..n last session selalu pkul 6pm kat dalam kete..tp sebab pose,petang2 mesti dh x byk outputnya..so alang2 je la nk jenuh2 pump,tp output x memberangsangkan..lg2 nk balik,nk rushing drive kete sebab x nk lewat sgt sampai rmh,nk masak utk berbuka....so,alternativenyaaa aku tukar yg pkul 6pm tu jd pkul 8pm,lepas waktu berbuka..time ni mmg byk la kan output sebab dh makan...4 5oz dh confirm!hihi..thats y akunye stok maintain je..nk.kata ada bertambah lagi pn boleh kot sebab session yg pkul 10am kkdg dh byk gak sebab kita kan sahur,so byk la susu yg keluar..kalo bukan bulan ramadhan,setakat breakfast nasi lemak,bihun,apa la sangat nutrisi dlm susu tu...huhu..


last but not least,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!MAAF ZAHIR DAN BATIN=)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]