[iklan seketika]

Jul 24, 2014

mood masukkan DUIT RAYA!





memang aku x tipu!aku bz sgt kat rumah sampai x sempat nk masukkan duit raya..kahkahkah..aku x tau aku bz buat ape.padahal rumah pn x terkemas pn lg..haha.so aku amik keputusan waktu paling sesuai ialah dalam kereta time jammed..time tu boleh la nk masukkan duit raya..

tq la kat HONG LEONG BANK ngn MAYBANK sponsor sampul duit raya..ni pn bukan aku yg mintak..aku p bank tukar duit,lupe pulak nk mintak duit raya.sampul ni officemate aku yg tolong mintakkan..chinese lady!haha.haritu dia on leave.pastu dia singgah bank purposely nk mintakkn sampul utk aku..hahahahahaaa..baikkan!dapat 2 pax..pastu dia kata x cukup..dapat lg..bukan setakat tu,dia sanggup gak pegi kaunter lain nk mintak lagi sampul..hahahahahahaa..dia memang sempoiii!tq ms.law!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]