[iklan seketika]

Jul 18, 2014

NURSING WEAR:baju kurung

aku baru perasan aku x tepek lg latest pic utk baju kurung yg aku buat sendiri guna mesin jahit mini..hihi.memandangkan dh aku yg jahit sendiri,so sukati mak bapak aku nk buat cmne..hee *agak kasar disitu* aku buat baju kurung aku berbutang kat atas so that senang la aku nk nyusukan anak aku nanti..hihi.ibu sibuk makan kuih raya kat atas,anak sibuk nyot2 kuih raya kat bawah..haha.misi raya kali ni makan biskut raya sebanyak yg boleh sebab last year berpantang time raya,nk makan biskut pn takut2.pilih2 mane yg sesuai aje...
ni laaa hasilnyaa......

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Dot apesal mesin jahit mini aku tu jahitan nye bengkak bengkok tanak lurus. stresss aku tauuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik...cmne bleh jd cmtu ida??dia bengkak bengkok sebab jahitan dia longgar ke?ke jahitan ok,tp bengkang bengkok.pelik gk aku.setakat ni x pernah lak jd kt mesin aku..

      Delete
  2. aku dah tau dah dot sbb ape. aku adjust balik yg ketegangan benang tu baru ok. kalau kain cotton kena guna nombor rendah2. aku try smlm dah ok dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ko mmg ida!buat gempak je..cmne jd x langsir jahit sendiri"heee

      Delete

[iklan seketika]