[iklan seketika]

Jul 18, 2014

RESEPI: biskut raya ARAB dan MAZOLA

#prayformh17
mati itu pasti..cuma cara terjadi yg mungkin berlainan..harap2 kita mati dengan cara yg baik dan bersedia...........

Ok,nk share pasal biskut raya.utk pertama kalinya aku cari resepi utk biskut raya..macam nk buat,tp x tau la sempat ke x.lunch ni nk ke tesco cari bahan2.huhu..aku cari biskut paaaalliiiinnng mudah nk buat.BISKUT ARAB!3 bahan je guna.haha.aku pn baru tau sbb baru nk buat biskut..ytpg kedua,plan nk buat biskut MAZOLA sebab mmg febret aku!n bahan mudah nk cari..cuma yg leceh nk goreng kacang n kisar..mmm~ harap2 menjadi la hasrat aku nk buat biskut raya ni..kalo sodap nk bg kat mak,mak mentua,makcik2 dan sewaktu dengannyaa..hehee
biskut lain dh order jugak!^.^

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]