[iklan seketika]

Jul 6, 2014

HyppTV vs NJOI

sebelum tu nk cite pasal lain dlu..haha.jumaat lepas 1st time aku sampai rumah lewat gle sebab jam teruk..ngam2 azan,aku masuk rumah..tgok hubby n anak sedang mengunyah roti gardenia 70sen berperisa vanila.hahaha..memang x ada la episod masak memasak haritu..lepas magrib,pkul 8+ kua la pegi makan..makan pn mcm x berselera dh sebab badan dh letih sgt,mata dh x larat.dh la lunch aku x tido,terabai dengan keluar p plaza alam sentral tanpa dapat ape yg nak..mmmm~ sadissss..balik terus collapse.
esoknya,hari sabtu,org subcon TM datang nak install unifi..coverage rmh aku dh ada unifi.yahooo!!!dh keluar kepompong hutan belantara..haha.husband la yg nk pasang..emo sgt dengan tenet..aku kalo boleh malas je nk amik sbb buat masa nk x ada la ghairah sgt nk online..haha.mmg coverage maxis mcm chipsmore.kejap ada,kejap x ada.tp setakat dapat online kejap2 tu ok la.aku pn kat rmh bz ngn anak je.byk online kat office aje.*kalo line clear,bos tarak..huhu.
ok,masuk topik sebenar..;p dlu aku kan dh subscribe NJOI; anak buah sepupu sepapat astro yg just bayar sekali aje tu,rm328,x yah monthly payment..konon malas nk ada monthly commitment laaa..mana tau,husband aku lak terpengaruh ngn ayat manis seller yg datang rmh nk offer unifi tu..sudahnya ada gak monthly commitment..T.T dh la unifi dapat hyppTV free..maka dimanakah aku nk letak NJOI aku?????kena cari tv lain laaa gamaknya.adoiii..kalo x terbiar la decoder NJOI aku tu..huk3.*but at least x de la rugi..kalo aku subscribe ASTRO dlu mesti rugi gile,dh la x guna,tapi kena bayar bulan2 sebab kontrak x abis..hihi..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]