[iklan seketika]

Dec 9, 2013

MEDELA PUMP ft AUTUMNZ storage bottle

dari pandangan mata kasar aku yg bermata agak sepet ni,aku rasa dlm byk2 bottle storage,brand AUTUMNZ ni paling terkenal kot dikalangan mommy2 and mommy-to-be..mcm aku dulu,tgh pregnant sibuk excited nak beli storage bottles brand AUTUMNZ.aku pn x tau napa aku kena beli brand ni.wakakaka.mybe sebab dia punya marketing sgt berleluasa n nmpak mcm best je..aku pn beli la 1 kotak time baby expo dlu..(nasibaik x tamak nk beli 2 kotak.hihi) bila dah guna dengan medela pump ni,baru aku realize x semua jenis pump sesuai dgn semua jenis storage bottle kot..muat memang muat dia punya kepala threat (betol ke panggil kepala threat???phhff~ janji paham) tapi TAK BERAPA NAK KETAT bila nak join kan dia.alaaa,mcm kepala pili air yg dh longgar tu..dah pusing sampai 1 tahap,mcm ketat..tapi bila pusingkan lagi,terus jd terlepas..so susah sikit la kalo aku pump pakai AUTUMNZ storage bottle ni.badan kena kaku je..hahahha..kalo tersalah langkah sikit,botol tu dh terlanggar,boleh terlepas ooo.makanya melimpah ruah laaa susu yg ko pump sejak 20mins yg lepas..huhu.bnda ni pernah jadi kat aku.tensi2~ memula aku buat kesah x kesah je.ingtkan storage bottle yg aku beli tu je buat hal.mane tau,jumpa mommy lain yg guna medela gak kata susah kalo nk matchkan dgn botol AUTUMNZ.asik nk tercabut je..sahla bukan aku sorg je yg rasa mcm tu.so storage bottle AUTUMN x berapa nk ngam ngn MEDELA PUMP..setakat ni,aku penah guna storage bottle medela n BUMBLE BEE..BUMBLE BEE recommended gak la utk medela pump sebab agak ketat..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]