[iklan seketika]

Dec 17, 2013

anakku JATUH KATIL!!

hari semlm dalam sejarah!huhu.cam biasa pagi semalam husband call.pastu ayat dia..."yg,benda yg p scary selama ni terjadi gak..." aku terus potong..."anak jatuh katil??!!" dia kata aahhh~ waaaa..siannya anak aku!selalu aku dh siap2 kepung dia before pegi keje (aku pegi keje awal,so baba dia yg hantar rmh babysitter)..mlm tadi aku x puas ati gak,aku tanya camne gaya dia terbaring kt lantai tu,n kat area mana..baba kata dia x nangis myb terkejut kot..tp bila nmpak baba dia baru nangis..huk3.alaaa,siannyaa..tgh2 dia tgh tido,pastu pusing2 terjatuh.baba dia pn mmg tgh tido sekali..-.-" tp baba cakap bantal yg jadi benteng tu pn jatuh gak.hopefully kepala dia jatuh atas bantal la..sebab post mortem anggota badan dia,hihi,x ada pulak yg merah ke benjol ke,bengkak ke..x ada langsung..aku pn curious gak..tinggi hoii katil tu.aku siap demo jatuh gak mlm tadi..kalo x ye ye mmg leh benjol kalo kena dahi dulu.huhu.baba dia dh rasa bersalah sgt dh tu.sampai mlm td muka dia lain je.subuh tadi pn takot je nk sambung tido.macam dh fobia.keh3..
wahai anak!jangan la meriah sgt tido tu sampai nk exlore seluruh katil tu..huhu

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. malaikat sambut tu hihi. dah start kena tido bawahla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ida!aku pn ckp kat laki aku malaikat sambut kot..huhu.harap2 gitu la..in fact aku harap dia menggelongsor jatuh kaki dulu..pastu dia berdiri tepi katil,pastu baru terbaring..x de la terhentak sangat..aritu dh try tido bawah,tapi ibu dia sakit noo la badan..hihi

      Delete

[iklan seketika]