[iklan seketika]

May 18, 2013

BABY STUFF

update lg...update lg..huhu

ni cite pasal baby stuff pulak..last week kn ada MOM & BABY EXPO kt midvalley..aku pegi sorang2 je sebab husband nak p keje kononnya (padahal membongkang kt rumah..hampehz!..) pagi2 dah gerak pkul 9.45am camtu.ingt pegi pagi2 x ramai la lagi..parking pn harap2 senang nk dpt..sampai2 midvalley pkul 10.30am cmtu..masuk2 parking H, FULL!!!OMG,pagi lagi kot dh full..ni la salah 1 sebab aku malasssss sgt nak ke mid..parking full je memanjang..tp nasibek time aku kt atas tu rezeki agaknya,guard tu dh start bukak season parking.x ada la aku dok merayau2 nak cari parking..

masuk2 hall tu,mak aiii bukan main gamai lagi la manusia kat situ..haishhh~ tetiba nak menyesal sebab pegi.dh la pegi sorg..tp nasibek gak..kalo bawak husband confirm2 la dah buat  muke..dia bukan suke nak menepek kt tempat crowded ni..kang x pasal2 bini kena marah..wakakakaaa~

aku round pn x lama..pkul 12+ cmtu dh gerak nak balik dh.nak beli ape pn x tau..haha.tapi sempat la grab item2 yg memang berbaloi pegi EXPO..(aku kalo pegi expo,memang cari barang2 yg paling murah..kalo pegi expo,tp barang setakat discount 10% 20%,jangan harap aku nk pandang..baik x yah panggil expo cmtu..)

so aku dapat la beli beberapa helai baju baby dengan confidentnya (sbb dh tau gender baby..hik3~) dengan harga paling murah setakat aku round tu..RM5.ok la jugak sbb brand dia pn popular.lagi aku beli AUTUMNZ breastmilk storage bottle n bottle warmer..storage bottle tu aku beli RM27..warmer tu aku beli RM55 je! actual promotion price RM75..tapi dia kata warmer tu brand lain,tapi shape,function exactly same cam AUTUMNZ brand sebab ada company lain salah cetak brand.so mintak tolong AUTUMNZ jualkan.(cmtu la kata promoter tu yg aku faham..haha) kan dah kata aku akan cari paling murah kt EXPO,so aku pilih RM55 tu la..ala setakat salah cetak brand je kot,lain semua sama..beza harga pn RM20!janji ada waranty 1 year..^.^ FYI,this warmer pn boleh guna dlm kete..so nk kemana2 kalo malas nak direct BF,panaskn je susu dlm kete.huhu


total for this items : RM27+RM55


2 comments:

[iklan seketika]