[iklan seketika]

Dec 27, 2013

MC due to STRESS

first time aku dapat MC sebab stress..hahaa.mcm x percaya!tp mmg dh dekat 2 wiks kot kepala hotak aku ni bengang je hari2.nak2 time bangun tido..anak pn mmg lately ni dok nangis nk susu je.kalo dulu dia nk susu,dia merengek2 je dulu..pastu aku sumbat,dia diam terus..hihi.tp skrg dh makin besar agaknya,dh x ada merengek2 dh..terus melalak sebolehnya macam dia tgh mimpi ngeri.hahhaha.dh semakin byk auta kot..tu pn myb salah 1 sebab kepala aku sakit..bangun mengejut!and other reason mungkin juga ada projek baru yg aku kena handle.so aku mcm nk pressure awal2.padahal start bln jan nanti.haha.
masa jumpa doktor mlm rabu tu,aku mcm dh x tahan.nk pitam pn ada kot.lagi2 MIL ngn sedara mara ada dtg gak.so mcm riuh rendah la sikit..terus ajak husband p clinic..tgok2 bp 150/90..for normal woman,supposed 140 doktor tu kata..dia tny keje mana.kat mana..pastu kata 'sy bagi awak rehat 1 hari'..yahooooo~!!! but in fact org datang rumah,ko nk rehat ape kebendanya..hahah.mesti la melayan tetamu yg dtg..xpela,at least aku x yah nk pegi office yg tgh x brp ramai tu sebab byk yg nk clearkan leave..
-->anyway,symptom2 sakit kepala ni sebenarnya sama mcm awal2 aku pregnant dulu..hahaha.tp x mau check UPT lagi..neves khakakkk~ ;p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]