[iklan seketika]

Dec 12, 2013

pregnant kali ke-2???

maybe entry kali ni agak open.tapi ada aku kesah?!sebab blog ni gak utk aku menatap meratap pada masa akan datang nanti.hihi.tapi kalo ada yg TERmenyinggah sila la baca tanpa segan silu..hihi.sebenarnya after pantang aritu aku terus je period..then mcm biasa je every month memang dtg je.in fact sebulan mcm 2x kot dtg bulan.dh mcm x stable..sampai aku kena darah istihazah gak sekali..sampai la bulan lepas last aku period..masuk skrg dh terover due x datang2 lagi..dah sebulan seminggu gak la..aku dah pk lain dah seem kitorg laki bini x implement pape utk famili planning,just control sendiri jek..pastu pulak simptom2 setahun yg lepas,awal2 before tau pregnant,macam pening2,sakit kepala yg amat..pastu lapar semacam je berulang kembali..sudaaa~dh terfikir nak + lagi sorg dlm masa terdekat,tapi kalo tuhan nk bagi,aku terima je sebab yakin setiap yg berlaku adalah yg terbaik dari Dia..tu yg aku doa lepas solat..kalo aku mmg dh bersedia nk tambah sorg lagi anak dlm masa terdekat,bukakn hati aku.kalo aku x bersedia lagi,jangan la wujudkan nyawa itu..huhu.nk beli UPT test x beli2 sebab takot nk tengok result..wakakakkakaaa~ nth pape..
tup tup petang semalam terjawab juga akhirnya..aku period!*sensored* terus bgtau en.suami..huhu.mybe yg aku pening2 lapar sakan tu maybe aku ganti pose,pastu sahur n buka makan nth pape je..dengan breastfeed anak lagi.mane la x hilang nutrien..hu.nmpaknya masih dapat concentrate kat chikenet sorg je la dulu..adik insyirah nanti ye wujud..bagi kakak manja2 dulu.hik3~tapi kan tapi kan,penah dengar gak org kate kekadang datang bulan pn leh mengandung..mihmihmih.ok,neves balik..yg pasti kalo nk betul2 confirm kena beli UPT test gak!tp nanti laaaa..lalalaaa~;p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]