[iklan seketika]

Dec 10, 2013

anak LELAKI ke??

x dinafikan memang mostly orang yg tengok insyirah tanya 'baby boy ke?' agak iras2 boy ke anak aku ni..hahah.penah dengar gak sebelum ni,kalo kite terfikir dapat anak laki,anak perempuan yg keluar tu ada raut2 laki sikit..hihi.x tau la betul x.mana la ibu x fikir laki dulu..semua hint2 masa awal2 pregnant before scan dulu mcm dapat laki..keh3.tp aku x kesah pn.Allah maha mengetahui jantina apa yg Dia nak bagi..tp aku tgok muka anak aku skrg x ada la laki sangat pn muka dia.sebab botak je kan..tu x nmpak perempuan.bila ramai kata anak muka baba dia pn aku ngn husband dok tertelek2 tang mana muka baba dia.hahahahaa.tp kalo anak ikut muka ayah,sejuk perut ibu mengandung dulu..hihi.mmg betul kot..insyirah dalam perut dulu2 mmg x byk meragam..loya2 muntah2 pn aku x kena masa 1st trimester dulu..seingt aku sekali dua je aku muntah..huhu.
sekarang tgok insyirah,rasa dh besar dh dia.x sangka dulu dia la yg berada dalam perut aku ni.hihi.ibu sayaaaanggg insyirah! ^.^

nasibaik kemeja PINK..haha

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]