[iklan seketika]

Dec 24, 2013

MEDELA vs SPECTRA M1 - part 2

entry haritu bgtau baru beli spectra m1..semangat nk review bukan main.amik pic bagai..tp x sompat2 nk taip kt blog.hahaha.kt office pulak bz skit.x berapa nak ada peluang nk online kt pc..huhu.setakat harini dh hari ke 4 aku guna spectra m1.ada pro n con dia..yg mana pada harini con dia aku sedang alami..haha.apa dia?aku cite sikit la..dulu pkai medela,bateri tahan 3 4 hari jugak laa.sehari 3x sesi perahan..1 sesi around 15~20mins..tp spectra m1 ni aku fully charged ahad,isnin n half selasa je boleh tahan..kira 2 hari je la kot..but its ok,aku pn baru guna spectra m1 ni.so x berapa nk kenal hati budi dia.lps ni aku akan selalu alert kt bateri indicator dia..but still ada pro dia.iaitu x byk part nak kena basuh.aku ni padah2 malas la nk basuh botol anak kalo x df..hahaha.apatah lg kalo part kecik2 tu..haishh..kalo medela,kena basuh 4 parts (x termasuk storage bottle)..spectra m1 basuh 1 part ajeee~(x termasuk storage bottle) yahoooo!!^.^ sebab x kena laluan susu..huhu.tp i think hygiene purpose,basuh la twice a week ke..
kalau spectra M1 basuh breast shield je.medela kena basuh semua empat2 tu.
nanti sambung lagi la.panjang sgt lak..by the way,below is the size comparison btw MEDELA FS n SPECTRA M1.x jauh besa,just lebar sikit je..
berat x banyak beza..spectra M1 around 500g,medela around 400g.even nmpak mcm byk jeee 100 tu,tp cube timbang berat 0.1kg tu cmne..haha
posted from Bloggeroid
continus Part 3

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]