[iklan seketika]

Dec 6, 2013

warehouse sale: FOS


mcm biasa la end of year,banyak je la company nk buat warehouse sale.nk clearkan stock la..nape x every month buat,kan lg cepat abis stocknya..huhu.kali ni FOS warehouse sale.aku pegi gak la smlm.semata2 nk aim baju baba n insyirah..mcm biasa kalo dh warehouse sale mmg aku x pandanh lain selain harga yg PALING RENDAH sahaja..hehe.sampai2 terus pegi kt men attire dgn harga RM10 (plg rendah!)haha.banyak pilihan gak.and the most important thing mmg x ruih rendah dan x sesak.aman jugak la nk cari2 barang.kawasan dia mmg besar.x tau ke sebab aku dtg hari wikday..parking pn senang,aku parking kt dalam.x yah jln jauh2 sambil peluh tiak.huhu.baby baby n kids serendah RM1.tp aku x jumpa la semlm.sebab nak cepat.aku byk grab baju baby harga rm5 n rm7.but still cheaper kan kan kan..hehehe..so total damage semalam rm210 untuk 23 helai baju anak n baju baba..=)))

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Mak aiihhh. Banyak betol nieh . ;p sakan sungguh ! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..tu la pasallll del~ tgh gian shopping hujung tahun..haha.lepas ni dh x shopping.baju2 tu utk setahun terus..;p

      Delete

[iklan seketika]