[iklan seketika]

Jul 14, 2013

weekend yang sangat SIBUK

weekend ni sgt la busy..
semalam (sabtu) melepak kat rumah baru menunggu barang2 yg di'order' datang..
pukul 10am table top for kitchen nak datang nak settlekn semua
pukul 12+pm nak hantar katil pulak
pukul 2.30pm orang coway pulak nak datang..
semua nak datang harini,bagus laa..tapi dorg datang masa yang berbeza menyebabkan aku kena membuat kuat lentang sesorg kat rumah tu menanti sorg2 datang..haisshhh~ dh la en.hubby kena keje..
tapi yg sedihnya coway x dapat nak install sebab rupanya piping untuk sinki x siap lagi..maka dia pn balik dengan rasa seronok kot sebab dia dapat balik awal..hahah.nasibaik dia install kat rumah lain area sama gak before rumah aku.x ada la susah2 dia datang jauh2 nk install kat rumah aku,tapi x jadi..kalo x mesti dia bengang..huhu.
pastu terus aku pergi puchong settlekan payment.*yeaaaahhh,dah settle 1 bebanan;p*
pastu singgah giant cari cadar...paling sedih konon nak saving beli murah2 dulu sebab nanti aku berpantang gak kt kampung..setakat nak balut je tilam tu.so tgok harga kat rak tu rm49.90..ok,amik!bila sampai casher,teeetttttt,slash bar code,RM129!!!!!!!!!!!!!hape????malas nak cakap lebih,malas nak patah balik pegi tempat cadar tu,aku hamik je laa..sebenarnya dah x larat nak fikir..hahahaaa

harini (ahad),pagi pukul 10am dah start kemas baju2 kt rumah sini..nak packing siap2 untuk bawa kat rumah baru nanti..banyak gilaaaaaaaa rupanya baju aku sampai 2 kotak besar pun x cukup2 lagi..ngahngahngah~ pukul 11am en.hubby dah hangkut wak(contractor yg buat plumbing) pegi rumah baru buat sinki yg x siap2 lagi..
pastu kemas2 dapur sikit sampai pukul 3pm cmtu..lepas tu en.hubby panggil soh tengok rumah baru..tup tap tup tap,dah pkul 6,gerak balik rumah sewa..memang x la nak masak2 bagai dah penat2 camni.sebenarnya sekarang pn dh lama x masak atas sebab2 tertentu.haha.teringin sebenarnya nak masak sebab kat bazar,lauk sangaaaaaaaaaaaaaatttttt MAHAL..so,aku singgah je kt bazar beli lauk pauk..nanti la kalo sempat masuk rumah baru before baby keluar,dapat la masak utk en.hubby tercintaa.hihi
sekarang laki aku dh tido sebab kepenatan..haha.aku pn dah mamai2 nak tido gak..
so,good nite!

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]