[iklan seketika]

Jul 20, 2013

BIRTHDAY SURPRISE to daddy from baby in womb



HAPPY BIRTHDAY my hubby!!! 20july

Yang tu je aku sempat buat smlm untuk celebrate pkul 12 mlm td.haha.ni yg aku buat,x sangka lak baby pn ada buat surprise.mcmane?cmni citenyaaaaa...
Pagi td bgun2 tdo pukul 8am,laki aku dh nk pegi office nk siapkan keje yg pending lagi.tambah2 mata dia dh x boleh nk tdo lagi dh,katanya..*kalo x jgn harap dia nk p office pagi2 buta.pkul 8 buta lagi ke.haha* konon nak pegi awal balik awl..masa aku tunggu dia nk panaskn enjin,tetiba aku terasa mcm ada sesuatu keluar kat bawah ni.ala2 macam period tu.terus aku berdiri,cek2 ada darah!!!waaa..dah kua tanda ke ni.hubby masuk rumah nk salam2 kiss2 before gerak,terus aku tunjuk darah tu.terus muke dia berubah terkujat kot.hahahaa..so,dia kata jom siap2 pegi hospital..aku apa lagi mandi siap2.tp aku x gelabah sgt la,cuba rileks,buat cam biasa je even dlm ati x tau nk ckp apa..huhu.
Aku siap2,hubby kata nk tido kejap sebab ngntok sgt.aku pn kesian kt dia sebab mlm td pn dia tido 3 4 jam je.aku ok je lgpn x rasa sakit mana pn perut..sempat la aku kemas2 rumah,sapu2 rumah sikit,kemas2 barang sikit supaya hubby senang nk bawa pegi rumah baru nanti..bajet2 lepas deliver nnt terus balik kampung..
Dekat pukul 9.30am cmtu hubby bangun kata jom gerak..otw tu singgah cyberjaya,singgah kedai mamak beli telur rebus bajet nk makan amik tenaga.padahal boleh je nk buat kt rumah,tp malassss.miahahahaa.pastu beli roti,coklat power bar yg org ckp bagi tenaga tu..dlm kereta,allahummalakasumtuwabikaamantuwaa'larizkikaaftartubirahmatikayaarhamarrahiminnnn~~~~hihihi.maka aku buka la puasa.ngap2 sebelah hubby..
Sampai2 hospital pukul 11am camtu..pegi emergency O&G..buat normal check up,pastu masuk bilik doc nk cek baby n bukaan..doc cek2 bukaan,rupanyaaaa jalan x buka pn lagi..aikkk???doc kata tu mcm darah lama.nth aku pn x paham apakah itu..pastu aku still baring sebab nurse nk cek jantung baby.aku dh sms hubby dari ats katil tu bgtau jap gi boleh balik dh..suruh bgtau abah2 kami yg aku bukan nk deliver arini..heheee.nsbaik abah aku x gerak dtg dari melaka lagi.kalo x buat penat je..huhu.
Settle semua,kami pn balik la..hubby cakap dia mcm ada rasa gak macam x deliver harini.huhu.tapi ni kan 1st time,ktorg pn mana ada pengalaman..x tau mcmana tanda sebenar.aku pn x dapat nak tau rasa contraction yg mcmana yg dah kena dtg hospital..lately ni mmg rasa sakit je kat area bawah perut ni.tp ni after balik hospital aku rasa lagi sakit sampai aku rasa kena tundukkan badan lak..tapi x de la selang 5mins..dari balik hospital tadi sejam ada la 4 5 kali sakit..tp aku tahan je la dulu.tgok cmne lepas ni.kang pegi balik hospital,kena balik rumah balik lak.hahaa.
Tu yg on the way balik dari hospital tu bgtau hubby baby ni nk buat surprise kat ayah dia for his birthday..hihi..SAYANG HUBBY N BABY!sian hubby,lepas hantar aku balik rumah,terus dia pegi office..

Harap2 lepas ni tanda dia betul2 ktorg clear..hihi.

1 comment:

  1. Kalau darah plus lendir,tu br btol tandanye...seminggu b4 bersalin sy pn ade kuar darah.tp xde lendir.so biar je ;)

    ReplyDelete

[iklan seketika]