[iklan seketika]

Jul 3, 2013

SERONOKNYA PREGNANT!sebab...

bila nak due ni rasa mcm sayu je pulak sebab nanti dah x rasa keindahan dan perasaan masa pregnant..boleh pulak camni ek.wakakakaaa.kena tunggu stahun dua lagi kalo ikut perancangan nak dapat anak ke-2 laa..*awalnya engkau nak pk anak ke-2..;p* tapi kalo dah rezeki tuhan nak bagi awal,terima ajee laaa..
ok,intro dah settle..skrg nak bgtau kenapa aku cakap time pregnant ni seronok.ni bg aku laa..

1.masa perut tengah besar ni aku rasa sgt secure dari dingorat org...APAKAH??ko pk ko tu hot sgt smpai ramai nak ngorat..wakakakaaa.sila jgn perasan..ye la,bila perut dh memboyot,secara autoimatic org dh tau 'sebenarnya saya isteri dia' <--alaa,cerita SSDI dah episod last this week.huk3.

2.aku perasan since pregnant ni rambut x byk gugur!!paling2 pn lepas syampoo rambut,yg berlonggok kt lubang bathroom tu ada la 5 6 helai je..sooo awesomekan bagi aku yg before pregnant ni tengah2 syampoo pn leh ada rambut kt tangan..adeehhh~ aku x tau org lain camne n aku pn x search lak kat google..agak2 after this rambut dah x gugur ke jd makin worse gugur..waaaa~

3.bila pregnant ni ramai yg concern sampai cleaner kt public toilet pn cakap "jalan elok2.licin ni..."hihi

4.skrg macam dah x ingat mcmana gupenya jerawat..wehehee..berlagak sungguh!bila cuci muka tu rasa smooth je tangan.lancar je sapuan tanpa halangan bukit2 jerawat..hahaa

5.dapat save money.x payah beli pad every month..wakakakaaaa.x boleh blah~

ok..ni je yg aku terfikir buat masa ni.huhu

ni 1st gambar with hubby since pregnant..sadisss T.T

2 comments:

  1. Haha agreed psl rambut tu, trus rase gojes jek rmbut wahaha mmg xde yg ggur pun patu mcm lagi menawan wahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kan..bila sisir rambut dgn tangan rasa lebat je rambut..wahaha.hargaila rambut time ni..hu.tapi kalo lepas beranak rambut cmni gak,bestttnyaa..;p

      Delete

[iklan seketika]