[iklan seketika]

Mar 6, 2013

PAP SMEAR result

harini nak share pasal result yg aku dpt..last entry kn cite pasal aku buat ujian pap smear (sangat x terfikir at last aku buat jugak)..before this terfikir2 gak mcm nak buat.yela nak tau sangat tahap kesihatan aku ni cmne..

so this is the result......


alhamdulillah! -ve result..so my cervix is still in good condition..betol2 bersyukur sgt2..tapi doc cakap tempat yg aku sakit tu sebnanya kena jangkitan kuman..so next week still kena datang hospital nak buat next action iaitu nk buang benda tu..haisshhhhh~ cuak n riso gak..mesti SAKKKKKKIITTTTT mak ooooiiii!!!!! sop sop sop nangis sambil hirup sup..hahhaa~ tapi tapi tapi aku terpaksa pk +ve je.lagi pn doc kate kalo aku x buang,maybe akan lg merebak kuman..tu yg lagi bahaya..lagi2 aku ni tgh preggy..nanti nak deliver ada hal lain pulak..so aku tabahkan hati je la nak melangkah ke hospital lg nanti...-.-

kepada sesiapa x kesah la preggy ke x..mommy ke single ke..kalo rasa macam ada yg pelik,sila la ke hospital or clinic sakit puan berdekatan untuk langkah awal men'check up'kan diri...huhu.

sila doakan kesihatan diri ini dan baby dlm pewot sihat2 sentiasa..^.^ amiiinnn~
sekian

kat sini cerita daycare treatment aku seterusnyaa......

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]