[iklan seketika]

Mar 11, 2013

2nd time brought maternity cloth

arini received lg parcel aku...yeahhh~ for the 2nd time aku beli baju pregnant..kali ni beli 2 blouses n 1 pant..sume tu ntok office wear..baju nk pegi keje dh hampir x ada..semua dh mengecil..erkkk???

aku lebih prefer beli online dari pegi kedai2...
sebab 1 : aku malas nak jalan2 dh dengan perot yg semakin membesar..
sebab 2 : since aku try cari2 kt kedai2 banyak design2 yg x berapa nk seswai dgn jiwa remaja aku ni...miahhaha~
sebab 3 : baju yg jual online lg up to date n x berapa nak nmpak macam baju mak2 org walaupun pada hakikatnya aku sebenarnya dh jd mak org..hihi

so lepas survey2 n compare the price, jumpa la yg x berapa nak mahal n sangat cun! one of the website is Summer Glitz..preggy mommy yg suke beli online mesti familiar dgn website ni kot sbb mcm famous gak..kat sini aku beli 3 helai...ni diaa!!sgt puas hati n worth it la beli baju ni...material dia pn besshhhh~ ^.^

ni la baju yg aku beli kt Summer Glitz

yg tengah tu seluar slack..memang ngam2 ngn kaki aku yg kurus tapi perot besar..hahaha.even saiz L tapi since aku dh pernah beli materity pant sebelum ni,so aku dh dapat bajet la ukur lilit hip,thigh,waist dan segala bagai..yang corak2 tu actually boleh jd nursing wear gak..sebalik renda putih tu ada zip..huhu.mmg x nmpak langsung ada zip kt situ..;p

so Summer Glitz is highly recommended..nak order pn senang..isi order form,buat payment, submit payment notification..pastu tunggu verification...tunggu parcel sampai!huhu.oh ye,Summer Glitz pn ada kt facebook k..feel free to visit their website n facebook!

2 comments:

  1. cantik blouse bunga2 tu.. wawa selalu beli kat Jusco atau Parkson.. Takut beli on9 tak muat plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..mmg suke baju bunge2 tu..cm sweet je bile pakai.hihi.x penah lagi cari kt Jusco o parkson..sbb malas gile nak jalan2..hahahahaaaa~ x patut betolkn!

      Delete

[iklan seketika]