[iklan seketika]

Feb 26, 2013

BIG tummy!

hari ni 1st time org luar (kakak company lain yg sebelum ni setakat senyum2 je bila jumpa;p) tegor tny aku dh berapa bulan.huhuh.mcm x percaya~ tp kena percaya yg perot aku dh semakin membesar!!!maybe jugak sebab tadi aku pakai baju yg agak licin n quite small (actually bukan kecik la sgt,tp sebab perot dh semakin membesar..hahaha) tu obviously nmpak perot aku.bukan setakat sorg yg tny..tp dua org..hee~

baju yg aku pakai td jugak secara rasminya kena buang or kena jahit sikit..kenapa???sebab dah tertetas den perot tu yg besar ini..keh3~ dasat betol perot aku ni.lepas ni kena cari baju pregnant byk2...dh x boleh dh konon2 jimat malas nk beli baju baru.x pasal2 baju saiz M aku yg lain lak tetas nanti..hahaaa..

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]