[iklan seketika]

Mar 28, 2013

Ibu suka daging-->anak laki,ibu suka seafood-->anak perempuan??

aku x pernah lak dengar pasal benda ni..tp aritu tetiba officemate aku tny
“ko suke makan daging ke seafood?”
tapi memang aku x nafikan masa mengandung ni kalo mkn aku mmg prefer daging..(tp bukan daging goreng yg org selalu  jual liat gileeee tu…T.T ) kalo beli nasi goreng nk nasi goreng daging merah la..kalo nak beli bahan mentah,prefer daging..tp husband lagi suka ayam,so kena beli ayam gak..haha
selain daging,aku pn suka sangat makan limpa..huhu.nak tambah darah la kononnya..aritu nurse tu kata darah aku cair sgt..so kena makan makanan yg banyak darah…limpa byk darah ke ek???huhu
soooo..kesimpulannya adakah baby aku LELAKI??heeee~ x scan lagi.last scan, x nampak sebab kaki baby kepit…pemalu la konon2 macam ibu dia..uweeekkk~ hahaha
papepn,semuanya ketentuan tuhan~ tunggu next check up la baru scan..malas nk pegi klinik semata2 nak tgok jantina..barang baby pn x plan nk beli dlm masa terdekat ni...

2 comments:

[iklan seketika]