[iklan seketika]

Nov 22, 2012

video song

Amar-Amani
Penghujung cintaku - Pasha  Ungu & Adelia
 
Ketika cinta bertasbih -  Melly Goeslow
Sepanjang hidup- Maher Zain

Muara Hati - Siti & Hafiz

ape ni????
ni antara lagu2 pilihan untuk video nikah aku dulu...pilih punya pilih,last2 semua lagu2 tu aku x amik..wakakaaa~ at last,aku guna lagu

 "KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH"


mmg sangatttt saannngggaatttt menepati cita rasa aku.aku nk cari yg ada ciri2 islamic + slow rhythm..cmne aku leh dapat?haha..padahal before this mmg aku x pernah dengar langsung lagu ni..aku dapat sebab tengok previous video yg videographer aku pernah buat ntok customer dia..so kepada bride-to-be yg tengah cari2 lagu video, try dengar lagu ni...huhu

next time will share the video~


No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]