[iklan seketika]

Nov 22, 2012

DIY - scallop sticker

as usual bila nafsu nk menaip memuncak2, makanya aku update blog banyak2 dan laju2..for this entry, nk share scallop sticker yg aku DIY sendiri..huhu.modal x besar pn compare ngn yg beli kt luar..just kena tabah nk punch sticker tu laa..

budget : 

1. white sticker (kena pandai2 cari..aritu aku malas nak survey lama2,aku beli kt Plaza Alam Central jee..RM12 after discount sbb beli byk2..x 20 sheet per pack)

2. ink printer..yg ni pandai2 bajet kot..aku pn x kira berapa hinggit bajet yg digunakan sebab guna balance ink plus beli 1 more extra cartridge

3. oh,lupa lak..important tool >> scallop puncher..yg ni aku jadikan aset aje.next time leh gunakan lagi..heee~

so TOTAL budget for 1 sticker is not more than 15sen! tapi x termasuk harga aset laa..aku buat 2000 pieces...fuhhh~


tadaaa~


design by myself..^.^

happy trying~!

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]