[iklan seketika]

Nov 22, 2012

selamat dah majlis menyambut menantu~

just short entry to discribe my 'menyambut menantu' ceremony...

>> 1 bas datang dari melaka, 37 orang..termasuk aku la dlm bas tu.bertolak dari melaka pkul 9.30pm..and the BEST part, pengantin perempuan duduk last 2 rows dlm bas..bayangkan esok nak majlis,mlm tu tido dlm bas sambil melambong2..pergggghh~ mimpi ngeri wokey..haha

photo captured from my seat.nmpak sgt dok plg belakang..huhu.yg berdiri tengah tu ketua rombongan a.k.a abah aku lee~


>> majlis sana just simple je..NO kompang2..NO pelamin..NO official photographer..NO official videographer..dtg just makan2 santai je..aku pn rasa x malu sgt time tu sebagai orang luar..sebab diorg buat santai,aku pn santai aje..haha..tp mmg seronok gak majlis kat sana sebab dpt jumpa2 ramai tetamu.kalau kt melaka aritu susah sikit sebab rushing dgn bersanding..dgn mkn beradap lagi..posing amik gambo lagi..nk ooutdoor lagi..fuh~ kawan2 pn dpt jmp kejap2 je..



pagi2 sampai tu rombongan breakfast kt rmh mentua



aik,budak comeii ni lagi..hihi.anak buah aku!!


simple je baju pengantin..hihi.xde pelamin,makanya kami melepak di meja2 rombongan perempuan..


>> masa rombongan perempuan nak balik tu rasa sayu gak..tp x over la..ada yang kate sampai nk nangis kena tinggal..haha.aku x de la cmtu sbb pastu balik kl balik..wakakakaaaaa~

>> hadiah dpt BANYAAAKKKKK~!!!best best best...tapi kalo aku masih kecik mmg aku excited nak koyak2kan hadiah tu..tp dah besar ni soh adik ipar ngn sepupu kecik je la yg bukak.aku tolong susun2 je..haha

>> overall 1st time dok kt rmh mak mentua........ok la..dorg layan mcm biasa.x de la kekok sgt.loghat dorg pn aku masih faham..sampai 2nd day tu husband nth lari kua mana,mak mentua ajak aku ikut pegi kenduri kesyukuran kawan dia..haiissshhh~ sgt malu tp buat2 x malu.hahahahaaa..mane x nya,yang pegi bapak mentua,mak mentua ngn aku JEE~ alahaaii suami.manela anda pergi time tuu~ -.-

>> 3rd day suami bawak aku, mak mentua, cik su ngn nenek pegi rantau panjang..huhu.aku x beli apa..ikut je kerenah org2 dewasa nak bershoping...huhu.(x dewasa ke aku???



tu je entry kali ni...SHORT KE NI????

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]