[iklan seketika]

Nov 7, 2012

syahdunya perasaan bila meng'AMINN'kan doa suami

memandangkan mood menaip sedang menuncak2, so aku kena cepat2 create new entry secara marathon sebelum mood tu hilang..hahah
tajuk untuk entry kali ni adalah seperti di atas...ok,baca tajuk balik..

aku x tau la kalo org lain..tp bagi aku kalo aminkan doa yg en.suami baca after solat,rasa sesuatu yang x dapat digambarkan..syahdu kee..sayu kee..menusuk kalbu kee..bukan sama ke makne diaa???

apa2 pn aku nak sharing kedudukan jemaah dalam pelbagai situation.mungkin ada yang terconfuse ke.terlupe ke..untuk peringatan diri sendiri gak...

source: internet

lately ni aku byk gak la google pasal islamic2 issues berhubung ikatan perkahwinan..nanti aku tepekkan nak sini sebagai sharing maring...=))

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]