[iklan seketika]

Nov 10, 2012

practise make up for majlis bertandang

arini aku dok rumah sorang2 sbb en.suami kerje sabtu..tapi bukan main awal lagi aku kena bangun, sejak subuh..selalu lepas subuh tido balik..wakakakaa~ ni semua gara2 en.suami dh x sabo nak makan, nak pegi beli nasi kat luar..ngade2 punye pasal, padahal nak tapau je, tp dua2 kena keluar beli mkanan..haiiiissshhh~

ok,today's activity is just watching television..pastu tetiba teringat nak kene buat test make up sebab majlis bertandang nanti aku kena make up sendiri..*eee..ehhh...aku jadi pengantin lagiii???weee~ (^.^) mcm x caya je sbb dah lebih sebulan nikah n majlis belah perempuan* majlis belah laki buat simple je..x de nak sanding2 bagai ni..baju pn pkai baju kurung moden je..BUKAN BAJU BARU BUAT wokeyyy...mane dapat?????????????hahaha..akan di share for the next entry..

so tema baju warna gold, nsibaik ade eyeshadow warna gold..aku pn conteng2 la muke aku ni..the main point nak make up ni sebab nak tgok tang mate je..nak conteng warna and tone mcamane yang sesuai...and this is the result.....................


just a light make up..=))
mmm~ tengok kat cermin nampak mcm heavy make up..tp tengok kat gambar x kuat sangat warna dia..patut la mak andam2 semua tu nk make up kn pengantin diorg tebal2..so that in the photo looks sooooo sweetttt and gorgeous~ ;p

ok, pass la make up mcmni...sebab kat majlis sana pn x de OP..just guna amatur photograher je..hihii...

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]