[iklan seketika]

Nov 7, 2012

DIY-paper for solemnization guest

ni door gift aku ntok solemnization a.k.a time nikah...plan nk bagi box yg warna black+pink kt hujung gambar tu..tp dah discus2 ngn famili,ktorg decide yg black+pink box tu untuk VIP pihak belah lelaki n for my beloved friends..memula aku rasa mcm banyak sgt 100 kotak untuk VIP sebab rasa mcm sapeee je kawan aku yg nk datang..hihi.mcm masing2 sibuk je..tp sangat2 terharu sbb ramai gak kawan2 yang datang..really2 unexpected~!!!thanks guys sebab sudi datang dari jauh..sanggaaaatttt appreciate!

eh,ko nak cite pasal VIP door gift ke solemnization door gift????hahaaaa
ok,nk cite pasal solemnization door gift..aku guna brown paper bag je.mmg x plan pn pasal ni.paper bag tu pn balance aku beli dolu2..so dlm paper bag tu aku letak marshmello dlm plastic box yg disponsor oleh kakak sedara aku..huhu.tq kak liza!pastu letak nips + gula2 sikit...x banyak pn.sekadar buah tangan ntok pihak lelaki ngn org masjid yg datang..(nama pn x plan,buat la ape yg ada...;p)

pastu paper warna warni tu aku buat siang b4 aku nikah malam tu kot..haha..mmg sgt gamble.tu jadi warna warni pn sbb x cukup nk buat satu warna..amik je mana yg ada...keh3~

moral of the story: buat door gift cmni je kalo korg nak siap cepat n pastas...huhu

p/s:paper bag tu bawah dia ada tapak..so senang nk stand..n nampak exclusive la konon2...heee~
next entry nk cite pasal hand carrier box warna blank+pink tu pulakk~ ^.^

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]