[iklan seketika]

Jan 10, 2014

KITCHEN CABINET - EVERSKILL *part II*

From Part I
Dh berkurun baru nk buat part II..mihmihmih..ok kat sini aku nk buat conclusion la yg aku x berapa nak puas hati dgn service yg diorg buat..indah khabar dari rupa~! aku rasa benda ni bukan sebab company tu,tapi PIC dorg yang kita dealing..
Mcm kes aku ni aku rasa agak x berbaloi dengan apa yg aku bayar..mungkin dorg buat sambil lewa sebab salah aku jugak.aku dh buat full settlement before dorg install semua..patutnya bila dh settle semua,baru aku habiskan bayar.so kalo ada yg x puas hati,mintak dorg ubah balik baru aku bayar semua…kenapa aku buat full settlement awal2???sebab time tu aku dh sarat nk beranak.dh nak due dh pn lagi seminggu dua..so aku mcm malas nak fikir mcm2..nk rileks je tunggu baby deliver..huhu.*so PADAN MUKA KO!sekian*
Yang x puas hatinya..
1.masa kitorg nak tukar installation date,dorg leh nak mintak beratus2 hinggit!kalau dorg dh sampai rumah tapi kitorg soh balik,lain la cite.tu pn x kan sampai ratus.ni lagi beberapa hari kot kitorg mintak tukar tarikh,x ada efek langsung kt dorg..last2 lepas hubby bising,x payah bayar extra pn..
2. lepas dah buat quotation,dh bayar half,lagi beberapa hari nak install pn dorg leh kata nk tukar design sikit..yg ini x boleh la..itu x boleh laa..grrr~
3. awal2 nk booking dulu,mcm byk je kata nk bg free,tp lepas bayar..hampezzzz~
4. x sistematik langsung masa aku nk buat settlement.dekat nk sejam gak la aku nk tunggu dorg kira balance yg patut aku bayar..siap kira terlebih pulak.hamboii,nk duit lebih la tuuu...nasibaik aku alert.aku dh kira awal2 brp patut aku bayar..grrr~
And the last one yg aku paling x puas hati…………..

Ape motif nak bagi dish rack ni kalo setakat muat letak pinggan lauk je..pinggan makan nasi langsung x muat…..cissss~ lepas dah siap semua ni aku x cek langsung apa yg dorg buat..ye la dh sarat sgt..lepas bersalin,berpantang kt kampong lak.balik dua bulan after that baru la notice dish rack tu hanya utk hiasan je kotttt!so mmg kena ada dish rack lain la.kalo x mane nk sumbat pinggan makan yg besar itu!dh 2 bulan lebih,so aku mls nak bising2 kat dorg..nk jumpa PIC tu pn cam meenyampah.heee~ ayat dia je manis..
Kesimpulan kat sini,myb ok je nk engage dengan EVERSKILL..TAPI,
1.pastikan PIC yg dealing dengan korg tu betol2 baguuuussss
2.jangan buat full settlement selagi x siap install.pastu cek apa yg x puas hati suruh dorg betulkan..pastu baru bayar semua.huhu.

kalo nk tau cmni berapa,mari PM..=))

Problem settled! Part III
posted from Bloggeroid

21 comments:

  1. sape PIC tu?cm teruk je...yanie sume ok...lpas tu pun diorg still entertain lg klo ade defect...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian pulak kalo bgtau nama dia.kaco periuk nasi dia.hihi.nanti kte PM bgtau..bagusnya dia still follow up lepas install.ktenya langsung tadaaaa~ T.T

      Delete
    2. Sis blh Pm PI. Dia X coz sy pun planning. Nk amik everskill utk. KC

      Delete
    3. email sharina_moh@yahoo.com kan..dh email awk!=)

      Delete
    4. sy??? ilyani.ruslan@gmail.com :)

      Delete
    5. yani!dh email gak.nnt cek dpt x.hari tu cari2 nk PM kt mana,last2 lupe cmtu je..blog x leh nk PM ek..wakakkakakaaa~

      Delete
  2. salam...boleh PM PI...ejea14@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.ble bgtau harga kc tu and brape kaki.mdhakimi85@gmail.com.tq

      Delete
    2. hakimi:sy dh sent email ye..

      Delete
  3. Opss sory mail sy ye rege KC styer5965@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. As salam..blh tahu siapa nama pic tu n how much the total cost?tlg pm sy di mrs.shimashaari@gmail.com sbb sy baru nk jumpa sales person tu this sunday..nk install by early june jugak. Thanks in advance.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Salam d-ya, pm sy ye pic n hrga KC skali size KC n material eh? baru cadang nk pegi sana. meggaemeg@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Minta pm harga dan measurement utk solid surface please.. shadlina@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Minta pm harga dan measurement utk solid surface please.. shadlina@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Can email me for the pic and the cost? leeyinling11@gmail.com

    ReplyDelete

[iklan seketika]