[iklan seketika]

May 5, 2014

case closed: KITCHEN CABINET - EVERSKILL *part III*

alhamdulillah...at last my KC problem fully settled last friday..sebenarnya problem yg aku issue kan tu settled within a week je lepas aku deal dengan PIC baru..problem apa??
masalahnya kecik ni je.....ada gap between table top dengan wall..silikon dia dh kejung kot..aku nk mintak tolong ni je pn asalnya..contact2 PIC aku x sampai2..nth bz apa la sgt tu.dh dapat commission terus blah laaa tu..dengan x puas hati ni aku rasa nk cek balik ukuran KC yg dia buat tu.dari dulu aku macam x puas hati..dlm quotation tulis 14" utk table top n base unit..tp aku rasa mcm pendek je..apa lg,tengah2 x puas hati ni,aku pn kira la..sah!!!memang terlebih 3" wokey!bukan sikit..sebab aku x nk deal lagi dengan PIC aku tu,aku x ada jalan lain selain hantar kat FB everskill...
service dia kat FB mmg mantap!aku comment,2 hari lepas tu dia reply..pastu mmg terus follow up dgn aku..dia pas kan kat PIC lain utk handle case aku ni..dlm minggu tu jugak PIC baru,NICKHLAS datang rumah,cek mana yg aku complain..mmg dia x nafikan salah ukur and dia kata gap tu sepatutnya senang je nak buat..dia pn pelik apsal lama sgt PIC lama aku nk handle.huhu..*maybe sebab rezeki kat aku yg aku dh terbayar lebih kat dorg..hihi* 2 3 hari lepas tu subcon dorg yg handle table top call kata nak datang fix kan gap tu..cepatkan!!!mmg aku suka dengan nichklas ni..haa,masa dia datang haritu pn dia kata ini masalah ORANG,BUKAN MASALAH COMPANY..mmg aku agreed!!last entry pn aku kata aku x salahkan EVERSKILL,aku salahkan PIC aku tu..*pasal hanging dish rack tu x leh nak replace sebab dia kata memang standard size..

settle yg ni..aku tunggu solution yg pasal ukuran terlebih tu..aku dh bayar extra 3" oiii..nickhlas tny apa solution aku nak..aku ingt kalo x dapat duit balik,extendkan KC sampai syiling kee..tambah internal rack dlm cabinet ke...mana tau nickhlas offer keluarkan cek kalo dapat..lagi la aku suka wehhh..dapat duit..hohohoooo $$$$$$$ tapi amik masa 1 bulan lebih gak laa sebab nickhlas kata bos dia kat oversea time tu..dorg pn kena cari drawing data kat factory sebab nak confirmkan ukuran tu mmg terover...plus aku x dapat invoice dari PIC lama.sepatutnya aku dapat invoice dari dia before buat payment..haishhh!sebenarnya kecian gak kat nickhlas sebab kena marah2 dengan laki aku..huhu.aku cakap gak kat laki aku jgn marah sgt sbb bukan salah dia pn..ni nasib baik sgtttt laa dia nak tolong handle kan problem aku ni even bukan salah dia...a big thankful to him!!!=))

sampai la jumaat lepas dia kata cek dh ready..dh boleh amik kat office dia..yeahhhhh~!! tapi x amik lagi ni.aku x tny la berapa aku dapat.janji dapat duit balik tu dh kira syuuukurrrrr sgt2 dh!huhu.boleh la bajet berapa dapat sebab sendiri kira kalo 3" table top + base cabinet..

ok,so pasal KC ni aku nk closed...buat masa ni laa.hahaha..x tau la lepas ni ada issue lain..tapi mmg aku recommendkan NICKHLAS ni sebagai PIC anda!!sgt2 bagus.bayangkan la bukan dia punya hal,tetiba dia kena settlekan problem org lain..mmg setiap kali aku call tny progress dia akan feedback kita..kalau nak contact number dia,boleh mintak aku aku..=) *yg bagus kita war2 kan..yg x bagus,simpan senyap2 je..huhu*

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]