[iklan seketika]

Oct 18, 2013

penantian 5 hari x poo poo @bahasa kasarnya 'berak'

utk pertama kalinya anak aku x berak bukan 2 hari,3 hari..tapi 5 hari..mana x cuak oiii..b4 this everyday dia berak.aku dh riso dh.kembung ke perut anak aku ni..mengulas ke..lagi riso bila dengar dia kentut,pastu leh bau mcm najis..pastu lak dok nangis2 gk..tp nangis ni aku x sure nangis sebab sakit perut ke sebab mintak angkat.skrg dia dh pandai nk mintak angkat..huhu.bila rasa perut x keras la pulak..pastu meng'google' tgok ramai kata kalo bfeeding,x berak berhari2 normal..tapi yg aku riso sebab dia nangis..x tau sebab apa..tp mlm dia elok je tido x meragam.
semalam pergi KK pasir puteh nk monthly check up.ptutnya next week,tp nnt kena cuti lg.so alang2 ada kt sini,buat je la sini.nsbaik dorg accept nk check up sana..lps kena cucuk,jumpa doktor,doktor kata x kembung,mmg normal je baby bf x berak berhari2.
dari klinik terus pegi rmh nenek..lunch sana.tup2 tgok anak berak!yahooooo~ eeh mak kau excited terlebih anak berak..wakakakaaa..alhamdulillah.anak berak pn suka!;p so setakat ni rekod anak x berak adalah 5 hari..lps ni tgok ada pecah rekod x..ngeh3~

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]