[iklan seketika]

Oct 11, 2013

lunch di DAISO

ape kejadahnya laa aku skrg ni dok update new entry laju2..haha.tgh rajin ni,layankan aje laa.lgpn skrg keje x berapa urgent n tgh run simulation..nk amik result kena amik mase.mase ni la amik kesempatan nk update2 blog.ni pn gune bloggeroid je.pakai handphone je..kang dh x de mood,berhabuk la kejap blog ni..huhu.entry ni pendek je.nk bgtau lunch td pegi daiso ioi mall.hihi.semangat ko nyah nk pegi sane sampai sanggup korbankan lunch n tido di siang hari dalam office yg ber'ekon' sejuk yg amat.huhu.mane x nya,dari abis pantang dlu nk ajak husband pegi daiso nk cari barang2 rumah,x kesampaian lg sampai sekarang..kalo dulu dok berdua je x heran aku nak pegi sorg2.pregnant 8 bln dlu pn sajak je aku kua masuk kedai jalan sorg2 pegi cari barang2 utk masuk rumah baru..haha.
so patah balik ke topik asal,aku p daiso p cari beberapa barang.konon2 nk cantikkn rumah yg nmpak kosong je tu..*padahal dah menimbun je barang2 sampai x tau nk letak mane..hihi* tp memang masa sejam tu x cukup utk aku nk meround2 kt daiso.tu pn dh lewat setengah jam masuk office..;p mane x nya,dah la aku ni manusia paling cerewet,paling particular la kalo nk beli barang..dah pegang 1 barang tu,nk belek2 sampai 10 15mins..nk consider warna la.nk tgok pandangan dari dekat,dari jauh cantik ke x..nk tgok bentuk dia unik x..kukuh x..haishhh masalah2~ sejam tu dapatla rembat 7 barang bersamaan rm35.huhu.tu kalo ada masa lagi mmg aku dok belek2 lg..hee


nanti kalo rajin,aku share la ape aku beli n aku letak kt mana..^.^

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]