[iklan seketika]

Oct 30, 2013

moment insyirah 3rd time percubaan MENIARAP @ 3M 1D

ni sambungan kt entry ni..sebenarnya nak masukkan video ni kt entry tu.tp dok try2 nak upload,nth ape jadi ngn hp aku x leh buka la video tu..makanya terpaksa la aku linkkan kt video dlm facebook aku..hihi. aku x tau insyirah ni awal meniarap or same as others..anak pertamakan.so x dapat nak compare la..cuma apa aku perasan dia start berpusing tu maybe sebab kalo mlm aku DF kan dia sambil baring..so aku ngiringkan badan dia,supportkan dengan tangan aku.tu dulu la.skrg dia dah mengiring sendiri x payah nak support2..hu.aku start DF sambil baring since dalam pantang lagi.around 30day++..ko tengok betapa MALAS gila kan ibu dia ni nak bangun duduk susukan anak..wakakakkaaaa~tapi that time mmg kena always alert la kan jgn sampai tertido,x pasal2 hidung anak tertutup...jaga2 senah!!;p masa umur 1M++ time dia tido aku saja nak mengiringkan badan dia dengan niat nak suruh dia merasai keenakkan tido mengiring macam ibu dia selalu tido..cissss~ wakakkakaaaa.. lepas ni apa la perkembangan awak ye insyirah!ibu excited nak tengok..huhu

2 comments:

  1. awal gk lh...alayna meniarap 2hari nak masuk 3bulan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh,typo error laaa.bukan 2m1d..3m1d..lbh kurang same ngn alayna la.dia 1st time pusing 4hari nk masuk 3m..huhu.

      Delete

[iklan seketika]