[iklan seketika]

Oct 10, 2013

ISI KANDUNGAN kad kahwin

tiba2 mood wedding preparation datang balik.haha.ni gara2 adik lelaki aku nak kawen dah next year..hoiisshhh~ adik aku yg hingusan tu nak kawen dah???mcm x pecaye hokayyyy! ingt lagi awal2 dulu tgok macam dia malas je nak kawen awal2..nak berkenalan a.k.a rapat ngn perempuan pn malas.haha.last2 jumpa sum1 ni (x yah la cerita detail kisah percintaan dia kat sini..kang dah macam blog dia pulak..wawawaaa.*x ada efek langsung kot setakat selit2 sikit je pasal dia..;p) dekat2 tengah tahun camtu,terus nak tunang hujung bulan lepas.pastu nak kawen awal tahun depan..dia kata kalo boleh nk kawen akhir tahun ni gak.haha.hampeh!x sabo2 lak ko ea..tau la keje 1 sepital.. So memandangkan aku dlm bab2 ni mmg over excited sikit,keh3~ tambah pulak dengan dia yg x amik kesah langsung pasal preparation dia,aku la prepare pape yg patut..dia senang je,pas je duit kat mak aku,theme ke,door gift ke pelamin ke,barang hantaran ke apa2 semua dia x nak amik tau.tny nak theme color apa pn dia kate “ENTAH,SUKATILAAAA..” aku pulak yg tension dengar.ni x kesah apa2 pn boleh ke malas nak fikir..hahaha Tadi ada masa sikit aku curi2 cari isi2 kandungan dalam kad kawen.ni pn bukan dia yg mintak tolong buatkan..tapi ABAH AKU YG MINTAK..ko tgok,abah aku yg nk settlekn kad dia..haishhh,anak bertuah!wakakakaa
ni la antara yg aku dapat jumpa dan aku dah edit..
template ni pn aku jumpa by googling others =))

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]