[iklan seketika]

Jun 11, 2013

shopping di WILTEK

skrg ni boleh dikatakan stage yg sgt getirrrr~ dh 11hb..sempat ke aku nak settle kn hal rumah ni within this month!!!!waaa~ so aku dh x boleh nak survey2 vendor lagi..by hook or by crook aku kena assign vendor2 yg sepatutnya..mahal ke murah ke aku terpaksa berserah je..harap2 baby dapat tolong buatkn pilihan terbaik utk kami k!..hihi~

barang2 pn aku dah kena start cari secara serius..harini aku dapat MC.so aku plan nak terus beli (x mo dah survey2 lg..haha).destinasi yg ingin dituju ialah puchong.even x mo survey,aku tetap nak gak singgah putra height tengok2 harga barang kt sana..ok,x boleh nak dielakkn,nak gak survey;p bila puas hati harganya still lagi mahal dari kat puchong tu,so aku teruskan perjalanan ke puchong.

harini aku kena gak beli HOOD HOB!..aku pn pergi ke WILTEK..kedai dia mmg tgh promotion till end of this month..(sebenarnya kalau termasuk harini aku dah ke kedai ni 3x!wakakakakaaa~sampai org kedai tu pn pasan..) so nak x nak mmg aku kena beli gak supaya aku x ke kedai ni lagi..hahah!

masuk2 terus menuju ke hood hob area..aku mmg dh plan amik RUBINE model..skrg tgh promotion.so aku rembat je la memandangkan kena dgn bajet aku.nnt aku cite detail pasal hood hob ni..pastu seperti shopping kat pasar malam,tanpa rasa bersalah aku dok tengok2 barang lain.main pick2 je sambil kata "saya nak yg ni ye".."yang ni pn saya nak".haha.ni simptom dh malas nak pk2 lagi..kat sini aku beli sinki,kepala paip utk sinki dapur,kepala paip utk toilet,penyangkut baju kat toilet n tempat letak toiletries..harini aku aim nak settlekn brg2 kt dapur n toilet dulu.

barang2 yg aku beli suma mmg ada discount..so bila nak bayar tu rasa cam ok la total harga dia.still in my budget..yiipeeee~ * ko x yah nak yeepiii2 sgt..ttiba bila teringat kipas lampu perabot lain x beli lagi,jiwa nak merundum kembali..wawawaa T.T *

so aku rasa WILTEK kat puchong ni macam agak murah2 la jugak harga dia..x tau la kalau sebab dia tengah buat promotion..so sape2 nak beli barang dapur ke,barang2 toilet ke sila la ke sini..=))

ni kepala paip yg macam2 jenis..rambang mata oiii~

ni la antara barang2 yg aku beli!!!hihi.yg kecik2 je amik.yg besa2 hood hob sinki nnt dorg hantar..

2 comments:

  1. sy beli sume barang2 yg d-ya beli tu kt Builder's hardware, kepong...beli hood & hub brand rubine, dpt free sinki sorento...ngeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah ea brg kt builder's hardware.x pnh dgr lak nama kedai tu.boleh usha2 la nnt utk brg lain.huhu.untung la dpt sinki sorento free.jeles!!=))

      Delete

[iklan seketika]