[iklan seketika]

Jun 26, 2013

OK ke KO org wiring ni???

lately ni aku rasa sgt kelam kabut pasal rumah aku..arghhhh!!mcm x menang tangan nak handle semua dlm masa yg singkat.rasa mcm nk bedah kepala otak aku ni,nk buang segala masalah yg dok melilit kt otak aku ni..huhu.
adakah aku sedang wat preparation secara tergesa2?.takot gk kalo tergesa2 ni x jadi ape..whatever it is,perkara utama yg ptut buat dh engage ngn vendor..GRILL n KITCHEN CABINET..grill tu ok lg.tp yg leceh skrg KC sbb slain nk buat KC,kne consider hal lain gak..hood hob la..plumbing la..wiring laaa..haishhh~yg lagi critical ktorg memula plan nk masuk rumah end of this month kn.so dorg bgtau nk install 27hb.ktorg just ada 1 week je nk cr org wiring ntok hood n fridge..lg teruk,dinding dapur rumah tu tile sampai ke dinding.so kalo nk tanam wire,kne bukak dulu tile tu satu per satu..mls nk cite pnjg,smlm dpt gak engage sorg ni buat.actually dia tgh wat renovation kt rumah area rumah yg ktorg tgh sewa ni..so dia kate dia boleh buat n bg quotation agak ok la,within our budget..so proceed terus.mlm smlm bg deposit smpai 1k kauuu.aku pn x tau apsal terus bg byk..bahahaa.*percaya sgt kt org..ke ko kaya sgt konon2 smpai nk bg amount byk terus..*tp myb sebab ktorg dh mcm terdesak kot.wakaka.bg duit smlm,tp nk soh dia siapkn by today,x pn plg lewat pg sok sbb esok dh nk install KC..
ktorg pn x risau sgt kot bg jumlah tu sbb org tu mmg stay kt rumah yg dia tgh renovate tu smpai akhir taun.husband nk jumpa pegi belasah kalau dia tipu pn senang je.keh3..
so alhamdulillah 1 masalah besar dh settle..tp kalo org tu buat x elok wiring tu,msalah akn jd amat besaaaa!ptg ni nk p tgok rumah,nk tgok cmne dia buat wiring tu kt dapur..harap2 semuanya berjalan lancar....-.- amiiinnn dlm terketaq-ketaq...

ingt nk cite psal KC kt entry ni.tp cite psal wiring je dh terover patah perkataan..buat kt next entry laa....

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]