[iklan seketika]

Jun 28, 2013

balik dari MAMALOVE warehouse sale

guna bloggeroid ni nk post entry cepat2.huhu..lunch td kn panjang sikit,so amik kesempatan pegi MAMALOVE warehouse sale kat kota kemuning tu..start harini till ahad (28~30 june 2013) ingat nk pegi esok,tapi pk2 balik alang2 dh agk dekat ngn office (even sbnanye half n hour gak la nk pegi sana) gigih gak la pegi sorg2 dgn perot memboyot ni..huhu.mcm mls,tp aku ni jenis yg nk tau,kne pegi gak..biar nyesal pegi dari nyesal x pegi..sebab kalo dah pegi dapat tau ape kat sana..
so kesimpulan dari apa yg aku pegi tadi,barang x de la mcm banyak gila2..yg dorg jual x byk..stroller,car seat,walker,bouncer,cot n bicycles..x byk choices..mcm stroller ada la dlm 50+ kot.car seat ada x sampai 10 pn masa aku dtg..tu pn baru 3 jam bukak.x tau la besok kan wiken dia nk keluarkan banyak2..walker pn around 50 je kot..
memandangkan aku nk aim car seat dlu kot sbb after abis pantang dh keje,nak kena hantar baby kt babysitter..tp x byk choice,so aku pulang dgn tangan kosong stelah 10 kali round kt situ.hahahaaa..
harga aku x sure nk ckp sbb x pernah survey warehouse sale punye harga..tapi stroller tu average rm200-rm300 cmtu..ok kot ea..
tapi overall ok kot kalo sape2 yg memang nak beli..mcm aku pegi ni mcm ye x ye je nak beli sebab pk cm leh pkai stroller anak buah dulu..hihi.*ntah kakak aku nk bagi pinjam x..wakakakahakk;p

2 comments:

  1. dot, kalau nak cari brg mcm car seat, stroller,walker, ke nak yg murah2 cari kat my dear warehouse sale ni. tapi walker dia kena compare harga ngan walker jusco time sale. kalau car seat ke, baby sling ke memang murah.

    http://www.shoppingnsales.com/2013/06/27/27-june-7-july-2013-my-dear-warehouse-sale/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dulu beli kat my dear ni ea ida..nak try tgok2 gak la..skrg mmg tgh survey ni.hu.tq2~

      Delete

[iklan seketika]