[iklan seketika]

Jun 18, 2013

pening kira BAJET rumah!!! (@.@)

update guna bloggeroid : org lain sibuk ada keje,aku je cam free je kt office ni..haha.bukan curi tulang ye.myb keje yg patut aku buat dh settle.*konon2 nk kate efficiency aku tinggi la ni..boleh blah!!huhu.so amik kesempatan amik waste paper yg melambak dlm drawer buat bajet yg perlu dilabooorkn.memandangkn kami x nk buat personal loan,so kami guna tunai n card credit dgn limit yg x seberapa tu.sopsopsop..
aku tgh decide which one ptut guna card credit,which one guna cash.sbb ada certain vendor nk cash.ada certain boleh nk bayar card credit,tp kena bbrp percent interest lak..so aku kena decide btol2 supaya x hilang semua cash..bahahaa.in the mean time x terkena interest yg melambung2.T.T..mari amik calculator!!!org lain tgh sibuk calculate mass,dimensioning part,aku sibuk2 tekan calculator kira bajet..hampehzzz~;p

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]