[iklan seketika]

Jun 17, 2013

dah start BASUH BAJU baby

1 month 2 days to go..agknya deliver on time ke x ni ek..hihi.macam excited.tp macam neves pn ada.haha.tapi kehidupan cam biasa je.active pn active gak aku skrg.mcm x mengandung 8 bln lak.haha.sampai laki kata macam x kecian je kat aku sebab tengok aku mcm x mengandung.hampehzzz~ T.T nampak je badan besar (gelaran MOK a.k.a GEMUK dah jadi sebati ngn aku sekarang..).hubby bukan tau bini dia ni dh x leh tido lena cam dolu2..kalo x kena,mau setiap stgh jam dok terbangun2 sebab badan panass je n sometimes baby dok beriadah dok dlm perot malam2 buta..haha
masak aku mmg dh totally stop..hihi.tapi kalo setakat goreng karipap frozen ke,kopok lekor ke, boleh lagi laa..kemas2 rumah ada la sikit2 slow2..baju kerja husband yg warna putih tu still kena basuh tangan..huk3~ bila mintak tolong dia basuh,dia kata ok je..tapi cam x sampai ati lak..hee~ rasa 2 3 kali je kot dia basuh baju sendiri since aku pregnant ni..yang nampak mcm still cergas maybe sebab aku dok ke sana ke sini pegi survey barang2 ntok rumah kot..kejap cari barang dapur.kejap pegi cari barang electrical..kejap pegi cari barang baby..huhu.
semalam sempat gak basuh baju baby sikit..rasa dah boleh kot basuh.x de la awal sgt.nnt dh 8++ months dah malas nk buat pape..wakakakaa~ nama baby pn tgh dok cari2 lagi ni..;p susah betol rupanya nak bagi nama ni..haha.nak cari yg simple je.senang nak panggil.tapi apaaaaa????
nampak gaya kena sebut semua nama2 yg ada,kalo baby tendang perut meaning dia setuju la nama tu…hahahah.

baju baru lepas cuci tunggu masa nak sidai kat luar...=))


4 comments:

  1. Hahaha samela kte, i pun baru setelkan first trip smalam tu pun lepas kene bebel :p tp betul la mmg mlm2 asik tjage jek sbb panas even tdo dh dlm ekon pin still bpeluh2 pastu asik krem jek kaki nih ish

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ieza tido dlm ekon.yg i ni tdo ngn kipas je bayangkn la..haha.kalo dh x tahan sgt mmg bangon masuk blik air,lalukan air.hahaa.krem pn 1 hal gak kn..bila krem tu mak aiii~ fuh!

      Delete
  2. Hai.. Bestnye.. Comel2 bju bb, rase xsaited plak nak mendobi nanti.. Grj ngk bj y bgntg tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel kan zaf..mmg eksaited masa mula2 basuh baju baby dulu..masa nk lipat pulak,alahaiiii cenonetnya..hihi

      Delete

[iklan seketika]