[iklan seketika]

Jun 25, 2014

operasi MENJAHIT RAYA guna MESIN JAHIT MINI

harini cuti lagi sebab babysitter cuti..again!so aku habiskan masa dengan menjahit mana2 yg dh separuh jalan.menjahitnya senang..tapi nk mulakan tu punya la susah..haha.dlu dh start jahit baju kurung anak,pastu berenti anak dh bising2..pastu jahit langsir utk hall pn separuh jalan gak haritu..haha.last2 mlm tadi aku dengan penuh semangatnya habiskan jahit kain utk baju kurung aku.pastu angin anak mcm ok je,aku sambung jahit langair pulak...x habis gak pn lagi dua2 ni..haha.baju tinggal nak sembat bahagian tangan n bawah baju.guna tangan je lepas ni..langsir tinggal jahit bahagian atas yg keras tu *ok,aku x ingat lagi nama dia..bakrom??bokram??haha..nth!yg dlm stok aku x cukup,so kena beli baru gak..pastu tebuk lubang,pastu siap!!hehe

By the way,mesin jahit mini aku ni masih bernyawa lagi la.haha.umur dia dh setahun sebulan!dh selamat jahit 2x langsir..tahun lepas jahit langsir nak masuk rumah baru..skrg jahit utk raya..huhu.tingkap n sliding door aku x banyak ye..3 tempat je.yg bilik aku guna blind curtain...

sori!black n white..bajet x nak la tunjuk warna tema..haha

beli mesin jahit mini ni kat mana??kat sini

baju raya versi nursing wear dh siap..lalalaaa~suka hati suka hatiii...^.^
posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Salam.
    baru nk singgah sini.

    rajinnya jahit langsir, teringin jugak nak buat, tp blum ada bajet nak beli langsir baru.

    tu la kalau ada masa lapang, kalau jahit sekali jalan, boleh siap terus, memang cepat lah. tp kalau berenti2, nak sambung2 plak tu yg malas tuh..

    saya sempat jahit baju raya je...
    langsir lain kali la kot.

    selamat berpuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi nabila..tq sudi singgah blog x seberapa ni..huhu.
      kannnnnnn~!!!! kalau dh stop,nk sambung jahit balik liat betol.haha

      selamat berpuasa gak!=)

      Delete
  2. wah.....guna mesin jahit mini je ek...kite pon teringin nak beli...tetiba nam blaja jahit sebab dah ada gst kannnn..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempah baju pn kene gst ke nanti??alamakkk..hihihi.blaja2.senang je sebenarnya..awal2 ni try guna mesin jahit yg mini ni la.. =)

      Delete
  3. kakk tumpang tanya, kalau jahit guna mesin jahit mini tu utk jahit tepi dia mcm mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorii..baru perasan.hehe.
      Mesin ni x leh jahit tepi sis..=)

      Delete
    2. Sorii..baru perasan.hehe.
      Mesin ni x leh jahit tepi sis..=)

      Delete

[iklan seketika]