[iklan seketika]

Jun 18, 2014

x suka BUAT PILIHAN!

ok,aku memang seorg yang begitu!!hahahahaa.aku jenis x suka nak kena buat pilihan..kenapa tetiba aku nk buat entry ni???!sebab bonding aku dengan company ni dh nk abis dh next month!yahooo~so kalo aku nk cari keje lain dh boleh dh..hehe.kejap je 3 tahun berlalu..dlu masa company kata nk bonding semua risau sebab kena lekat ngn company for 3 years!lame gila rasanya time tu..haha
So,memandangkan nk abis bond ni,aku plan nk gak la cari keje lain..kalo x dapat x pe je.dok je la kat sini!haha.berat gak nk cari company lain.private company mana yg boleh bagi anual leave sampai 20+ days!hihi.*nk cuti je yg ko tau* ok, yg pasal nk buat pilihan ni,aku plan gk nk cari keje gomen kalo dapat la..(walaupn hakikatnya mcm susahh jeeee nk dapat kalo x de kabel..hihi) mak aku dari zaman remaja sampai skrg soh jadi lecturer.tp aku x berapa nk minat jadi lecturer.haha..even aku rasa jadi lecturer sgt la freedom.nk buat class bila2 pn boleh..nk datang pkul berapa sukati..nk balik pkul berapa pm sukati..kehkehkeh...
yg jadi pointnyaaaa x tau dapat ke x lagi kerja tu,tapi aku dh x nak apply!wakakkaaka.tu la jenis aku..bajet macam semua yg aku apply nanti dapat la kononnya..cisss!-.-" aku x nak bila aku dapat kerja tu,aku akan berbelah bahagi kena buat pilihan samada nk amik ke x..*ok,sekali lagi akan bajet mcm senang je nk dapat keje..;p sampai kesudahnyaaa sampai la ni aku x apply pape kerja pn lagi..mybe aku nk stay sini lagi kot.ahhahahaha
penyakit ni dh terjadi sejak aku nk cari scholar kat UM dulu.bajet x nk keje gomen,langsung x apply pn biasiswa JPA..sebab x nak akan datang nnt kena pilih nak keje gomen ke swasta.kahkahkahh.penyakit apakah ini!!*sadis*

mmmm~ cmne nak jadi mcm orang lain main apply je pape job..dapat x dapat, nak ke x nak nanti cerita...huhu

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]