[iklan seketika]

Jun 16, 2014

SUMBANGAN baju2 raya

alhamdulillah..tuhan memang nak tunjukkan jalan kat aku..aku baru balik dari kg kat Melaka semalam dengan sebungkus beg plastic besar penuh dengan baju2 kurung aku masa raya2 zaman remaja dulu..hahaha.mana x banyak! dulu raya je ada 2 3 pasang baju…tu baru kira setahun..belum cerita pasal baru kurung lain buat untuk pergi prep masa kat asrama..buat baju sebab masuk matrik dlu..dulu kat matrik kan hari2 kena pakai baju kurung pergi kuliah..kena la banyak stok!kehkehkeh…baju2 kurung raya aku tu ada yg tempah,ada gak yg jahit sendiri..hihi

ni baru baju kurung kat kampung. baju2 kat rumah BSP lom kumpul lagi..huhu

so,nak dijadikan cerita,sampai2 BSP aku contact kak ji (dlu pernah bagi kat dia baju2 utk bagi sedekat kat anak2 yg memerlukan..) tapi wasup x reply..hantar sms, dapat notice kata no.fon tu off..myb akak tu dh x buat lagi kot aktiviti tu..tgok kat FB dia mcm dh lama x update..aku dh risau dh cmne nak sampaikan hajat aku ni..

nth cmne pagi2 ni dok me’round’ blog kak aty kite, terjumpa lak entry dia pasal nak sedekahkan baju raya kat yg memerlukan..huhu.apa lagi,terus aku jengah la FB tu..


kepada yg nak memberi sumbangan kepada yg memerlukan selain mengosongkan rak lemari anda, jom jengah kat FB BajuRayaProject

harap2 sedikit sebanyak dapat membantu dan menggembirakan mereka yg memerlukan di hari lebaran nanti..huhu.insyaAllah~

No comments:

Post a Comment

[iklan seketika]